steveroper: Ja att Didde efter 18 matcher fortfarande gjort mer mål än en stor del av våra forwards borde väl förbrylla lite mer än att Juel inte står på huvudet.
Just nu tycker jag inte vi förlänger med varken Nässén, Pilö, Erixon. Sen satsar på på att värva en ny "Dastous", alltså en 40 poängsback och sen en ersättare för Dahlén för hans pengar.
Den här säsongen är bara att spela av. Grått och trist, precis som vädret här i Norra Småland.
Till nästa säsong så måste Nubbens huvudfokus vara att hitta spelare som kan bräcka vår sniper Didde..
Ja sen kan vi skeppa Lilja och byta ut honom mot typ Dower Nilsson i Björklöven.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Just nu tycker jag inte vi förlänger med varken Nässén, Pilö, Erixon. Sen satsar på på att värva en ny "Dastous", alltså en 40 poängsback och sen en ersättare för Dahlén för hans pengar.
Den här säsongen är bara att spela av. Grått och trist, precis som vädret här i Norra Småland.
Till nästa säsong så måste Nubbens huvudfokus vara att hitta spelare som kan bräcka vår sniper Didde..
Ja sen kan vi skeppa Lilja och byta ut honom mot typ Dower Nilsson i Björklöven.