Sanyet: Äh Wästis Festis är ju inte tvärsämst. Men han är för dyr i förhållande till rollen som han har just nu. Det kommer ju alltid finnas andra klubbar som behöver stabila 3/4 centrar så det kanske kommer ett läge där vi kanske kan släppa honom.
Vad Lilja gäller så kanske något lag behöver en spelare som honom & kanske han kan hitta tillbaka tlll formen där?
Offtopic: fy helvete vad jävla less jag är på inavelsmeckats jävla gnäll hela tiden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad Lilja gäller så kanske något lag behöver en spelare som honom & kanske han kan hitta tillbaka tlll formen där?
Offtopic: fy helvete vad jävla less jag är på inavelsmeckats jävla gnäll hela tiden.