+ 5
Inlägg: 2936487
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Karlsson74: Okej men jag tycker vi inte ska skeppa ngn är bara orolig och frustrerad över läget framöver men nu har vi ett hyfsat bra lag man hoppas att målproduktionen ökar avsevärt!!🇱🇸😭
🤔🤔🤔🤷♂️
Sen förstår ju jag som alla andra att marknaden är mindre nu än den var i mars/april..och att trupper sätts på försäsongen .självklart kan vi inte sparka varenda en och det har väl ngen sagt heller. Så du behöver inte hitta på och försöka göra dig löjlig.