steveroper: Den enda anledningen till varför Timrå IK ännu inte målats upp som ett krislag i SVT´s Hockeykväll är ju vår hittills oförklarliga tabellposition som är ett stort mysterium sett till det spel vi faktiskt presterat hittills . Att vi ligger där vi ligger beror delvis på att Färjestad lyckats hitta ett sätt att underprestera sett till en betydligt dyrare spelartrupp än oss, men plats 7-10 borde vi kunna fixa om vi hittar ett spel som minimerar risker betydligt bättre än hur det sett ut i bortamatcherna, med några få undantag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
.
Att vi ligger där vi ligger beror delvis på att Färjestad lyckats hitta ett sätt att underprestera sett till en betydligt dyrare spelartrupp än oss, men plats 7-10 borde vi kunna fixa om vi hittar ett spel som minimerar risker betydligt bättre än hur det sett ut i bortamatcherna, med några få undantag.