steveroper: Den enda anledningen till varför Timrå IK ännu inte målats upp som ett krislag i SVT´s Hockeykväll är ju vår hittills oförklarliga tabellposition som är ett stort mysterium sett till det spel vi faktiskt presterat hittills . Att vi ligger där vi ligger beror delvis på att Färjestad lyckats hitta ett sätt att underprestera sett till en betydligt dyrare spelartrupp än oss, men plats 7-10 borde vi kunna fixa om vi hittar ett spel som minimerar risker betydligt bättre än hur det sett ut i bortamatcherna, med några få undantag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
.
Att vi ligger där vi ligger beror delvis på att Färjestad lyckats hitta ett sätt att underprestera sett till en betydligt dyrare spelartrupp än oss, men plats 7-10 borde vi kunna fixa om vi hittar ett spel som minimerar risker betydligt bättre än hur det sett ut i bortamatcherna, med några få undantag.