Ollismustache: Det ärvtur att det är experter och kommentatorer som uttalar sig för dom kan inget om hockey. Timrå går till kvarten, sedan vet man inte vet det tar vägen. Timrå 6a i grundserien till våren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det ärvtur att det är experter och kommentatorer som uttalar sig för dom kan inget om hockey.
Timrå går till kvarten, sedan vet man inte vet det tar vägen.
Timrå 6a i grundserien till våren.