Bra perre på nästan alla sett och vis. Det är, i vanlig ordning, produktionen som saknas. Verkar oerhört svårt att göra mål om man har en rödvit tröja på sig.
Forsmarks (ryktade) förlängning gör mig smått mörkrädd. Han är så seeeeg i beslutsfattandet att det ofta bara återstår ett a) dåligt, eller b) i blindo - alternativ när han väl bestämmer sig. Obegripligt att man vill fortsätta med honom.
Jaja. 40 minuter kvar, men det känns som att man redan sett dom. En tung andraperre med kraftigt frölundaövertag, sen jaga i tredje. Förgäves.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer