Bobby Hahl: Haha. Är det inte Frölunda spelare som står i vägen. Så är det medspelare som är så ivriga att man står i vägen framför mål. Det är så talande att vi behöver få in en naturlig målskytt i detta lagbygge. Då allt hänger på Dahlén/Genborg för tillfället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är så talande att vi behöver få in en naturlig målskytt i detta lagbygge. Då allt hänger på Dahlén/Genborg för tillfället.
Hörde jag trade Lilja+Pilö mot Rattie?