Kulltorp: som sagt. Vet att du inte gillar Rattie, men han har just det i grund och botten. Förmågan att göra mål ur ingenting.
Jag tror definitivt att vi har råd med en forward som inte har defensiven som sitt signum i detta lagbygge.
Menar har råd spelmässigt alltså, lönen är ju tyvärr ett hinder hos en sån som Rattie. Om vi inte gör en trade med spelare och lite pengar mellan möjligtvis.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror definitivt att vi har råd med en forward som inte har defensiven som sitt signum i detta lagbygge.
Menar har råd spelmässigt alltså, lönen är ju tyvärr ett hinder hos en sån som Rattie. Om vi inte gör en trade med spelare och lite pengar mellan möjligtvis.