Jåkkinen: Det finns ju några på snacket som ibland "snackar ner" laget och vissa hackkycklingar till tammefän medelmåttig HA-nivå. Då kan det bli lite knepigt, rent av svårt att ta in vinster ;-) För övrigt börjar det luta mot att vi möter masarna i kvalet i vår.
Gillar att laget ännu så länge inte förfallit i looserstreaks på 4-6 matcher som hänt ett par gånger de senaste säsongerna. Är nog Joe som ska ha mycket kredd för det. Spridning på målskyttet var en jävligt fin cigarr i afton.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För övrigt börjar det luta mot att vi möter masarna i kvalet i vår.
Gillar att laget ännu så länge inte förfallit i looserstreaks på 4-6 matcher som hänt ett par gånger de senaste säsongerna. Är nog Joe som ska ha mycket kredd för det.
Spridning på målskyttet var en jävligt fin cigarr i afton.