1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2938723

Sv: Apropå nånting...
Såg att Janne Pesonen fått sparken? lite overraskende ändå för en tidigare SM-guldvinnare. Får mej å tänka på hur snabbt det kan snu sig i hockey. Undrar hur det blir för Jocken.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Heffners: Han kanske favoriserade vissa juniorer

Sv: Apropå nånting...
Heffners: jokinen sitter nog säkert pga hans status.

blir mer o mer övertygad om att vi hade varit nere i djup botten med jokinen kvar. hans spel vision passade knappt förra året vill mer säga att våra framgångar berodde på klassen vi hade i laget. fan vi satt på två spelare som just nu gör bra ifrån sig i nhl !! ja tror tommys lugn är bättre för dom yngres utveckling o med rykten om hur jokinen kunde vara mot vissa spelare tror ja att den goa stämningen tom utomstående nu vittnar om på träningar o i omkl.rum hade varit total omvänd.

lägg därtill att han inte hade haft sin lands man kapanen kvar så jokinen hade säkert känt sig mer isolerad o mer frustration o spekulationer .

vi undvek nog en smärre katastrof !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...