Rallarn: Dagens Brynäs var det sämsta laget vi mött denna sässe va..? Ja, kanske i konkurrens med HV hemma. Mest troligt tänker Brynäs likadant, dagens Timrå är det sämsta laget vi mött denna säsong.
Ge mig en 1-0 förlust för bövelen så själen kan få ro. Det här jippot blev man synnerligen osalig av.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mest troligt tänker Brynäs likadant, dagens Timrå är det sämsta laget vi mött denna säsong.
Ge mig en 1-0 förlust för bövelen så själen kan få ro.
Det här jippot blev man synnerligen osalig av.