Linken måste åter till 3:e och Westfält ska aldrig spela högre än i 4:e linan. På lördag får Juel spika igen och vi tar 3 poäng och allt är frid och fröjd igen. Nu glömmer vi det här och Brynäs är mitt nya hatlag nr 1.
The great one: Vi måste bygga upp en bra buffert med poäng inför JVM. Gärna ett försprång med minst 15 poäng till botten i allafall. För oron kvarstår med att vi blir för tunna utan Eriksson och Genborg. Särskillt då inte Nubben likt Wikegård lär agera för att täcka upp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer