Djingiskahn: såhär...vi har egentligen två bra målvakter.. Blir fundersam.när fjolårets bästa målvakt inte ens får hoppas in när den andre agerar såll spelar riktigt dåligt.. Som jag skrev förut ..är i princip 100% säker på att inte Juel blir kvar kommande säsong..som nån skrev. .Brynäs kanske?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Blir fundersam.när fjolårets bästa målvakt inte ens får hoppas in när den andre agerar såll spelar riktigt dåligt..
Som jag skrev förut ..är i princip 100% säker på att inte Juel blir kvar kommande säsong..som nån skrev. .Brynäs kanske?