Ifjol var han ju mycket vassare. Satte några frilägen, hade mer fart. Nu står han still i 5 mot 5 spelet. Dock placeringsäker i BP så där gör han nytta. Får hoppas på en bra vår för Pääjärvi. Vi behöver hans rutin.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ifjol var han ju mycket vassare. Satte några frilägen, hade mer fart. Nu står han still i 5 mot 5 spelet. Dock placeringsäker i BP så där gör han nytta. Får hoppas på en bra vår för Pääjärvi. Vi behöver hans rutin.