1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2940275

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
Peja: Det var trevligt. Dock var det väl en bidragande orsak till att vi sabbade ekonomin med dyra värvningar, framförallt utländska. Smakar det så kostar det.

Vi är största fattiglapparna i ligan och behöver satsa Svenskt, juniorer, chansvärvningar. Inte mig emot, hellre det än att bli som Cluben och Hv som badar i pengar och kastar pengar på allt dom ser men ständigt misslyckas. Det hade varit pinsamt på riktigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.