1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2940440

Sv: Apropå nånting...
The great one: Jag håller nog Juel snäppet högre än JJ men det är hårfint. JJ har en förmåga att sjunka in i målet lite för ofta och speciellt när han släpper in ett tidigt mål i matchen. Sjunker man in långt i målet så är det lättare att måla. En fundering är ju om laget snackat ihop sig om att rensa runt målis om han jobbar långt ut? Målis bör ju ofta gå ut långt för att möta skytten och vill då ha bra back up från sina medspelare att ta bort motdtåndarklubbor för styrningar

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
neutral: Såg att vi är riktigt dåliga på tekningar. Förlorar många i egen zon. Igår (Brynäs) tror jag Lander förlorade nästan alla.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...