Inte bra. Det är inte bra att sheriffen tappat bort sitt ansiktshår. Det är som Simson utan hår, illa. Ryktet säger att när Per låg och sov så smög sig två figurer iförda nå slags hockeytröjor in till Per och rakade av skägget. Ena i röd-vit-grön tröja och med ångermanländsk dialekt och den andre i svart-gul-vit och med jävlig dialekt. Måtte Pers skägg frodas och växa ut tidigt nästa år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är inte bra att sheriffen tappat bort sitt ansiktshår. Det är som Simson utan hår, illa.
Ryktet säger att när Per låg och sov så smög sig två figurer iförda nå slags hockeytröjor in till Per och rakade av skägget. Ena i röd-vit-grön tröja och med ångermanländsk dialekt och den andre i svart-gul-vit och med jävlig dialekt.
Måtte Pers skägg frodas och växa ut tidigt nästa år.