1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2941968

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen :
Klackfolk kommer och går,
Förr hette dom Habba, Willysson, Uhlinarna, Skarin etc.
Ungefär som spelarna , förutom Boyce då, den enda konstanten .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: ja så är det...stod själv i klacken hela 90 talet och början på 20..var på många bortamatcher iaf från Stockholmsområder och norrut.var på varenda sca cup när det var värt namnet cup....blev helt annat när man blev lite äldre blev med familj fick bättre ekonomi osv ..man blev bekvämare och tog säsongs på sittplats och blev sittplatsupporter ist helt enkelt..tror det är ungefär den vägen det tar för ganska många klackare..därför måste den hela tiden fyllas på med ungt .

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer