-Sputnik-: Olle Därth (C) Edwin Annerstedt (R) Alex Kristiansson (L) Sedan har vi några fler som inte alls skulle göra bort sig nån match eller 2. Just Annerstedt ser jag likheter med Dahlén. Relativt klen i närkamper osv, men jäklar vilket spelsinne. Han ser allt 5 moment innan saker händer. Därth och Kristiansson är väldigt mogna och behärskar spelet bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Olle Därth (C)
Edwin Annerstedt (R)
Alex Kristiansson (L)
Sedan har vi några fler som inte alls skulle göra bort sig nån match eller 2.
Just Annerstedt ser jag likheter med Dahlén. Relativt klen i närkamper osv, men jäklar vilket spelsinne. Han ser allt 5 moment innan saker händer.
Därth och Kristiansson är väldigt mogna och behärskar spelet bra.