Synct: vi har väll inga som helst pengar att fylla på med någon super spets nu. att få in lundmark i dagsläget är ja inte oäven för då ja tror han kan komma in med helt rätt inställning. lägen att göra mål har vi redan o ja skulle inte hata lite mer tyngd. vi behöver bara sätta våra jävla lägen.
sen kan man fråga varför inte nån st resporter plockat upp luren o ringt till lundmark för hans syn på saker? han kanske stor trivs där? eller så van trivs han o man kan utröna en åtrå att få komma tillbaka till världens finaste klubb ? fan vet ja men eftersom han är de närmsta vi lär komma denna säsong av en "bra" värvning så är de väll lite intressant för en lokal hockey journalist att forska i ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
sen kan man fråga varför inte nån st resporter plockat upp luren o ringt till lundmark för hans syn på saker? han kanske stor trivs där? eller så van trivs han o man kan utröna en åtrå att få komma tillbaka till världens finaste klubb ?
fan vet ja men eftersom han är de närmsta vi lär komma denna säsong av en "bra" värvning så är de väll lite intressant för en lokal hockey journalist att forska i ?