hockeymogulen: Synd att vi inte fick en pinne med oss idag. Frölunda lär vara taggade...Övriga iakttagelser. Leksand släppte in 5 idag igen..DiF losade..igen. Som sagt 48 matcher kvar..(förutom kvalserien.)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frölunda lär vara taggade...Övriga iakttagelser. Leksand släppte in 5 idag igen..DiF losade..igen. Som sagt 48 matcher kvar..(förutom kvalserien.)
Hemmapremiär i ny arena på tisdag...