Nisse på Mon or: målet för klubbar som Timrå ik är alltid att hänga kvar först och främst. . man bör förstå sin nivå in hierarkin så länge ekonomi ser ut som den gör.
Nisse på Mon or: Mer sannolikt har det väl med budgeten att göra? Ställ dig i hans skor, det finns inga spelare på marknaden och du har därtill inga stålar. Det tjänar väl inget till att i media såga nuvarande lagbygge om det, under pågående säsong, inte finns några möjligheter att bygga?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer