gud: Gå och lägg dig och dra nått gammalt Frölundatäcke över huvvet! Positivt! *Fnys* Det finns inget positivt med att förlora mot ett gäng med överhängande skoterraggare i laget! I slutspelet vann vi med 4 raka matcher och nu på försäsongen har vi 2 raka förluster mot "Fulingarna"! Det här ser inte så ljust ut längre som rådbjer skulle ha uttryckt saken!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Slutspel - ja ja säger då dä ja! ;)