jk: Tror det är fritt för alla SHL att värva från HA trots att spelaren har kontrakt. Men det är deadline 27/6 på de övergångarna. Ska de ske nu så ska HA klubben och spelaren komma överens om att bryta kontraktet, alternativt så går det väl att lösa med övergångssumma men det vore osannolikt att Timrå skulle göra det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ska de ske nu så ska HA klubben och spelaren komma överens om att bryta kontraktet, alternativt så går det väl att lösa med övergångssumma men det vore osannolikt att Timrå skulle göra det.