1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2943047

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Knylan: Idag blir det förlust. Inte för att jag vet eller vill det utan för att allt pekar ditåt och jag känner det i mina känselspröt.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Zäta75: Typ så...Men vi kommer spela bra och vinna skotten med 32-19.. men matchen förloras ändå med udda målert.1-2.. alla nöjd förutom att det inte blev nå poäng då. Det var ju ändå nära och så.
Nån i staben kommer första gången sen Antes tid att lite oförsiktigt i någon intervju också fälla kommentaren om att "Vi måste börja ta betalt".

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Zäta75:
Dina känselspröt verkar ringrostiga, det blir vinst med 4 - 2.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer