1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2943075

Sv: Apropå nånting...
JanneH:

En avskedstext kan man börja skriva till Erixon redan nu. Pilö bör man tacka av. Kapanen kan vara värd att behålla, väldigt billig och skulle kunna vara ett guldkorn i framtiden. Strömberg borde vara given att behålla ändå, tillhör stommen och är nyttig. Sen vill jag ha in en till klassback, men då kommer Nässén behöva tackas av, ryms knappast en klassback + Nässén i budgeten. Lägg Nässéns plus Pilös lön på en spetsback. 8 backar på kontrakt till att börja med. Finns det pengar som vi sparat in på Erixons lön (?) så använder man det till att ersätta Dahlén.

Hardegård - Freij
Klassback - Strömberg
Svensson - Forsmark
Sundin - Kapanen

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jävla fredas fylleliv i Skabbräven ikväll!!💪💪💪
Ja hopp dä rinn lätt i barerna ikväll 🥳🥳🥳
Ja sakna " Rätta Virke " stuk över hela EON på match!!!
Ett jävlas anamma!!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer