gud: Vad kul att du änkligen har förstått - har du läst igenom hela tråden nu? Men ryck upp dig nu grabben och var inte så negativ för det kommer nya flaskposter flytande såsmåningom!
Det ska i alla fall bli jäkligt kuligt att få vara med om invigningen av den nya arenan på tisdag och då ska Frölunda krossas!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det ska i alla fall bli jäkligt kuligt att få vara med om invigningen av den nya arenan på tisdag och då ska Frölunda krossas!
Timrå IK - mot det första SM-guldet!