gud: Vad kul att du änkligen har förstått - har du läst igenom hela tråden nu? Men ryck upp dig nu grabben och var inte så negativ för det kommer nya flaskposter flytande såsmåningom!
Det ska i alla fall bli jäkligt kuligt att få vara med om invigningen av den nya arenan på tisdag och då ska Frölunda krossas!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det ska i alla fall bli jäkligt kuligt att få vara med om invigningen av den nya arenan på tisdag och då ska Frölunda krossas!
Timrå IK - mot det första SM-guldet!