-Sputnik-: Haha ja vad ska man säga.. Vi har seriens bästa målvaktsduo. Så fort en av dem är lite mänsklig så ska han skeppas/bytas/säljas och bara ut ur kassen direkt.
Kanske är bättre att ta en paus & reflektera på vad det är som är rotorsaken till varför de ser ut som det gör..
Smörgåsen : Jadu, de har ju haft bud på ett par. Men verkar riktigt ovilliga att ta dem.
Cobbel: Haha Juels lilla hjälp gumma är verkligen en matchvinnare får ej ifrågasättas du måste skottat fint åt han när han kommer hem och lagt ut röda mattan haha
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske är bättre att ta en paus & reflektera på vad det är som är rotorsaken till varför de ser ut som det gör..
Smörgåsen : Jadu, de har ju haft bud på ett par. Men verkar riktigt ovilliga att ta dem.