1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2943783

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Karlsson74: Nu är jag inte lika pessimistisk som många andra här. Men det är irriterande att energin och tempot är så mycket lägre i bortaspelet jämfört med hemma.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
FH - avdammad: precis min känsla också! Vi har en sådan losermentalitet på bortais… allt går även i slowmotion.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
FH - avdammad: vad krävs för att peta forsmark

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
FH - avdammad: man ska vara optimist ..vi vinner skotten med 22-21 sa jag ju . 🥳

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer