1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2943884

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
roger_sundsvall: Sen kan vi ju prata om stomme-spelarna också. Trubbigt… Hartmann? Lander? Wedda? Man vet att det är trubbigt när Hartmann och Lander ska behöva vara topp6 spelare.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Smörgåsen : stomme är inte nödvändigtvis spets. Hemvändare i 30+ ålder blir dessutom antagligen inte bättre med åren..vår akilleshäl och det som bakbinder oss ekonomiskt är att vi lastar rätt mycket deg på våra återvändare. Lander Wedin Petterson tänkte jag främst men även pääjärvi..nu är ju en sån som päjärvi antagligen inte jättedyr som jag förstått. Men nog bör man kunna kräva att nån bidrar med betydligt mer än några ord i omklädningsrummet. speciellt av en spelare som spelat både 9 år i NHL och 2 i KHL vunnit vm guld o s v...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer