Sömnit å ineffektivt.... 3 match utan vinst... Dä gå åt helvete... Lulä mä Omark på lörta... Ja ä redan rädd för 4 rak torsk... Rase börj nu rabbuslingar å snart möt vi Clemenäs å Ormträsk å Storuman å Pajala... Fy fan va ja hat hockey iblann... TÖM Å GLÖM DIREKT !!! HALLELUJA 🙏🙏🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
3 match utan vinst...
Dä gå åt helvete...
Lulä mä Omark på lörta...
Ja ä redan rädd för 4 rak torsk...
Rase börj nu rabbuslingar å snart möt vi Clemenäs å Ormträsk å Storuman å Pajala...
Fy fan va ja hat hockey iblann...
TÖM Å GLÖM DIREKT !!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏