Smörgåsen : Nej tror inte jag heller..som jag uppfattat det så är det ju också vad han själv sagt. Han ville ju själv egentligen inte vara sportchef. Då är det självklart i princip samma sak som säga att han inte är rätt man att föra Timrå frammåt. Just nu är det en nödlösning .
Smörgåsen : Det har han väl själv också sagt. Han klev ju in nu bara för att styrelsen bad honom, för att de skulle kunna hitta en SC på sikt utan att behöva stressa.
Nubben borde få en mentorsroll för en ny SC beroende på erfarenhet så att han kan få varva ned lite.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer