Zäta75: Känns som hela laget spelar som Västerås material just nu. Så jävla less, orkar faan inte ens dra igång motorsågen utan jag tror jag bara skiter i detta. Någonstans hoppas jag fortfarande att detta är ett top 6 lag men det hoppet börjar sina mer och mer efter de senaste prestationerna. Är vi på väg mot ännu en sån där klassisk torsk-streak på 6 matcher nu eller?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer