BlackBay: Nu frigörs ju lite pengar mht att vi inte betalar ngn lön från dag 90, så man kan ju hoppas att det kommer loss något namn från en högre hylla. Förra gången Wedins knä gick sönder (samma knä?) så ersatte Kapanen honom med Mieho, kan hoppas på något mer än så denna gång...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förra gången Wedins knä gick sönder (samma knä?) så ersatte Kapanen honom med Mieho, kan hoppas på något mer än så denna gång...