1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2944014

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Smörgåsen : Helt fel vi har den svagaste skyttet i serien flera år nu, vi har inte hängt med så är det kommer vi upp i 10 % denna säsongen är jag nöjd nu är vi 8% iga sämsta i SHL och HA
Men dom jobbar på det sägs det
Förklaring skjuter vi 100 skott 90 % är dåliga skott och jag tippat att 15% är troligt mycket bra skott men alldeles för lite. drag och handledare går dessa bort oftast Direkt skott som resulterar och vi skjuter sämst I Sverige SHL HA Dahlen har bra precistionskott från slottet det har räddat oss hittills

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
TD: Tror vi pratar om olika saker? Jag pratade om spelare som är duktiga på att göra mål, som vi hade ifjol med Hållander, Kapanen, Dahlén, Wedin. Men du pratat om skottprocent över hela laget?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer