stene: Kapanen var stabil (som vanligt) trots 2 insläppta!!! Krykov, robban, Hagos var oxå bra. Men efter 1-1 målet tappade vi "stinget" och Lulää vann klart rättvist sett till spelövertag och chanser! Och om ni går in på Luläääs Gb under tråden "Norbotten v.s. Medelpad" kan ni läsa vad jag gjorde efter matchen i "Copacabana" =).
Nu är det "bara" 48omg. kvar innan slutspelet tar vid!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu är det "bara" 48omg. kvar innan slutspelet tar vid!
HEJJA NORRLAND!
TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!!!