Rip Kirby: då har vi ett konto som flera ggr nu ska ha spridit rykten utan substans.
Det var garanterat inte skönt för Anton men man har ju sett värre vridningar. Vi och han ska definitivt vara glad att det inte var i en fysik kamp längs sargen!
Rip Kirby: skadeprognosen är inte satt, minst 3 matcher till. Det har alltså tagit över en vecka och man vet inte ännu. Kommer han tillbaka till säsongen ser jag de som positivt.
Skadebenägna spelare hoppas jag vi inte förlänger med
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer