Larionov: Eller som vi säger norr om Dalälven - häh bare å åk! ;)Förrseten så har jag tippat er nästsist lite före knätofsarna i årets ES. Fast så tippar jag alltid oavsett vad alla experter tycker - man tippar lite med hjärtat så att säga.
Det brukar faktiskt bli rätt trista tillställningar när Timrå möter LHC! Matchen i matchen lär väl stå mellan alla finnar - lär bli ett jäkla kacklande kan jag tänka ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det brukar faktiskt bli rätt trista tillställningar när Timrå möter LHC! Matchen i matchen lär väl stå mellan alla finnar - lär bli ett jäkla kacklande kan jag tänka ;)