1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2945072

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
Ångest som vanligt. Suck.

Ingmar Bergman är fan rena typ Gröna Lund om man är TIK-supporter...

Sprang på en låda "taste of Rums".
Inser hur underskattad en enkel klassisk grogg på rom & cola kan vara som nostalgi och ångestbroms.

Alltså clean grogg! Inge lime, is eller annat bjäfs.

Original dark.

Slökollar på NHL-Brynäs mot skenheliga HV som uppladdning inför Timrås Golgata-vandring mot äckliga Luleå denna mörksvarta hockeylördag...

Vänder mig med blottad nacke mot universums härskare:

- Giv oss frid. VINN!!!
Uppladdat:

500x0-20251129160140.jpg


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
Smokey: Ja jag är rätt säker på att jag måste ha en diagnos eller åtminstone vara en smått latent masochist. Allt ser dystert ut och känns som att vi är i början av en rejäl svacka. Likt förbannat förbereder man sig för att sätta sig o titta på fanskapet... med förhoppningen att "ikväll, då kanske vi kan vinna komfortabelt och att målgörandet lossnar på något magiskt sätt!"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer