Vi kanske överskattade segern mot Leksand. Leksand verkar vara under isen, släppt in 10 mål på tvåmatcher. Vi kanske inte är så bra som vi tror. Själv tror jag Luleå kommer att tillhöra bottenlagen. Men vi får väl se mot frölunda på tisdag som lär vara väldigt revanschsugen efter förlusten mot Dokusåpalaget. Men och andra sidan lär TIK vara revanschuget också. Upp till bevis!
Längtar till tisdag när jag ska inviga min egen stol. Får man sätta en egen namn skylt på stolsryggen?
Läste att man inte fick dricka kaffe eller käka korv på sittplats.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Längtar till tisdag när jag ska inviga min egen stol. Får man sätta en egen namn skylt på stolsryggen?
Läste att man inte fick dricka kaffe eller käka korv på sittplats.