1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2945984

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
Cobbel: Har alltid tyckt att han gett ett otrevligt och arrogant intryck i intervjuer och några varmare känslor för Timrå har han väl öht aldrig yppat. Mer än nåt pliktskyldigt nån gång för att han råkar härstamma från regionen eller nåt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
steveroper: Haha håller med dig. Tycker alltid att det bara är ett jävla gnäll på honom i TV. Det tillsammans med att han har världens sämsta rykte på stan gör det till en föga smickrande spelare i MIN världsbild :)

Och sen som Villervalla skriver, han slängde ju ut en krok till Timrå som inte ens tittade på den. Det säger väl en del det.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.