ernie eagle: Hentos fotbollsräddning i andra perioden var härlig att se. Tror att TIK:aren var rätt säker på mål där.
Tror att jag missade dig idag, såg knappt någon TIK:are. Kan iofs bero på att jag bara var till Copacabana som snabbast i mellan andra och tredje perioden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror att TIK:aren var rätt säker på mål där.
Tror att jag missade dig idag, såg knappt någon TIK:are. Kan iofs bero på att jag bara var till Copacabana som snabbast i mellan andra och tredje perioden.