Smörgåsen : Hoppas inte på Dichow. Sprattel målvakt som lever på flax. Visserligen har vi ju JJ och han lär kanske vara billig. Men då känns Åhman som ett betydligt säkrare kort. Men lär också kosta mer därefter.
Men Aftonbladet är Aftonbladet. De brukar mest killgissa om det mesta inom silly.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men Aftonbladet är Aftonbladet. De brukar mest killgissa om det mesta inom silly.