1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2946520

Sv: Apropå nånting...
NickNack: Jadu. Man blev ju inte mer förhoppningsfull inför JVM precis..

Nubben måste fram med trollspöt. Annars är risken rätt stor att fallet blir hårt neråt.
Uppladdat:

500x0-screenshot20251203-123808.png


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ingen Dower Nilsson till nästa säsong. Läser att han är klar för återkomst till Frölunda. Som det snackades att vi var ett av lagen som var intresserade, förmodat tänkt som en av ersättarna till Dahlén.

Intressant hur vi löser det med att ersätta Dahlén då! Lundmark får verkligen inte vara tänkt som en av ersättarna i allafall. Då kan Allsvenskan vara nära till hands inom snar framtid.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Kanske göra en Lex-Eriksson. Värva en diffare inför nästa säsong så Wiken blir pissed och släpper han redan nu 😊

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer