ernie eagle: Oj, det var många frågor. Få se , var ska jag börja? *Känner ingen Thomas Erixon. *Bor i en håla ca 5 km söder om Piteå. *Åkte inte med åttabussen till Luleå. För då började jag att jobba. *Tror och hoppas att Piteå klarar sig till Superallsvenskan, har då definitivt en av AS bästa Kedjor i Lavander-Olofsson-Berglund. När det gäller BIK så vet jag inte vad jag ska tro. Har ju inte börjat allt för bra för dom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
*Känner ingen Thomas Erixon.
*Bor i en håla ca 5 km söder om Piteå.
*Åkte inte med åttabussen till Luleå. För då började jag att jobba.
*Tror och hoppas att Piteå klarar sig till Superallsvenskan, har då definitivt en av AS bästa Kedjor i Lavander-Olofsson-Berglund.
När det gäller BIK så vet jag inte vad jag ska tro. Har ju inte börjat allt för bra för dom.