Rip Kirby: För övrigt kan vi notera att Timrå kör "men in black", 100% i sin klädsel. Svarta dunjackor på spelarna, svart hoddie på Mårten och svart fleece på Tommy.
Rip Kirby: Ikväll e väl du bussig o kommenterar lite hur grabbsen spelar!! Jag bor i ett tält ⛺ i skogen utanför Storvreta o ska jaga Gris 🐷 o älg🫎o kronhjort plus rådjur!! Tack på förhand till ni som skriver om matchen!!!!!🇱🇸🇱🇸🤣😎
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...