Tom Topp: Ja absolut. Klubbhjärta är underskattat men för ett "par" säsonger så är det inte omöjligt att ersätta Dahléns poäng menade jag.
Han är ju bara ute på en liten resa och är hemma om ett par år hoppas jag. Lagomt till att "legoknektarna" som ersätter honom har kontrakt som går ut..
I en perfekt värld så lyckas vi hitta spelare som kan ersätta hans poäng produktion, men också stannar oavsett om Dahlén kommer hem eller ej. 👀
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer