Satt och lyssnade på hockeylive och det verkade som att Luleå gick in för att förstöra matchen sista halva perioden när timrå hade som mest tryck, något som dom är mäkta duktig på och som tyvärr men dessbättre inte Timrå klarar... Ser helldre ett lag som kämpar och åker till sista svettdroppe än ett gäng som drar på sig ett smutsigt ryckte..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Satt och lyssnade på hockeylive och det verkade som att Luleå gick in för att förstöra matchen sista halva perioden när timrå hade som mest tryck, något som dom är mäkta duktig på och som tyvärr men dessbättre inte Timrå klarar... Ser helldre ett lag som kämpar och åker till sista svettdroppe än ett gäng som drar på sig ett smutsigt ryckte..