1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2947842

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Smörgåsen : är Eriksson på läktaren?
Att Boyce och Lilja ö.h.t. är med är ju ett ruskigt underbetyg till Nubben.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Nisse på Mon or: Eriksson gjorde ju några byten men mest på bänken.

Känns som Eriksson och Freij kan vi klara oss någorlunda utan under JVM. Frej blandar och ger en del. Slarvade en del idag tycker jag. Genborg blir ju det stora tappet...

Sen har vi ju Wedin borta o hoppas bara det inte blir nåt skit med Pettersson bara nu.

Men riktigt surt att vi inte fick åtminstone två poäng idag. Skulle väl egentligen haft t.o.m 3 poäng men missar man såna halvöppna lägen gång på gång så blir det så här...

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Nisse på Mon or: Han och Genborg åker ju iväg på JVM

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.