Söderöver: vi får väl ta den rollen att bli den förening som utvecklar unga svenska spelare. Forsmark och Sundin kan ju också räknas som unga och utvecklingsbara!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I den presenterade truppen ska ett namn bort vad jag förstår.
Grabbarna får åka över och visa att det inte är en av dom!
Kul med ett så pass fysiskt uppkäftigt lag!
Det känns i det närmaste osvenskt nu för tiden!